Thursday 20 April 2017

Keluarga Ku Dan Brighton & Hove Albion

Minat seseorang itu kadang kala membuat orang lain juga tertarik pada minat yang sama.

Begitu jugalah apa yang berlaku antara aku dan keluargaku dengan kelab Brighton & Hove Albion ini.

Banyak cenderahati yang telah dikirimkan oleh pengurusan kelab Brighton & Hove Albion FC kepada aku dan keluarga sejak 1995 sehingga kini. Semuanya masih aku simpan dengan baik untuk tatapan pada masa akan datang.

Aku kongsikan bersama kalian beberapa cenderahati yang aku simpan sebagai tanda menyokong kelab Brighton & Hove Albion FC ini.

Mohd Naqib Naufal yang berbangga dengan baju 'away' Brighton & Hove Albion FC.
 Majalah memperingati perlawanan terakhir Brighton & Hove Albion di Stadium Goldstone Ground.

Sebahagian daripada cenderahati berupa jersey, surat-surat, buku-buku dan hadiah hari lahir buat aku dan keluarga.
 'Match Programme' sempena memperingati Stadium Withdean 1999 - 2011

Pennant The Seagulls.

No comments:

Post a Comment